جاکارتي ان بي.کو مدل NB208 Coffee

شنبه 16 دی 1396
14:32
Whitfield Watkins

�ي مگنتي امكان‌پذير مي‌شود. در نصیب مياني اين كيف جايي براي نوشت‌افزار تعبيه شده كه در صورت لزوم مي‌توانيد بیش تر از آن استفاده كنيد. گالري كفش‌دوزك اين محصول شكيل و زيبا را در جعبه‌اي شكيل و آراسته با نقاشي‌هاي كودكانه و بي ‌نهايت زيبا ارايه مي‌كند.

کیف پولهای نقش برجسته گالری کهن چرم با طرحهای اصیل ایرانی تزیین شده است. این کیف پول کتی زیاد زیبا بیش تر از چرم گاوی طبیعی ساخته شده و این دسته چرم از گونه دباغی شده با گیاه است. پباده سازی گونه LW47 دوچندان معمولی و شکیل بوده که همین فرمان باعث محبوبیت آن می‌شود. روی نصیب جلوی کیف نقوش سربازان هخامنشی حکاکی شده و این نقوش رنگ روشن‌تری نسبت به زمینه‌ی قهوه‌ای‌ رنگ کیف دارند. طراحی بسیار کاربردی که در نگاه اولیه یک لت را به نمایش میگذارد که دارنده یکسری جای کارت اعتباری، یک جای عکس و یک جیب زیپ‌دار است. در لت بعدی جای اسکناس، جای کارت متفاوت و یک جای عکس را مشاهده می‌کنیم. یک لت منحرک در کیف در لحاظ گرفته شده که دارنده دو جیب، یک سری جای کارت اعتباری، و جای عکس است. «کيف پول چرم طبيعي کهن چرم نوع LW47» مضاعف جادار بوده که می‌توانید هر آنچه مورد موردنیاز شما هست را در دسترس‌تان قرار دهد. این کیف کتی در عین جادار بودن مضاعف سبک و خوش دست است.
کیف پول زنانه‌ی «شهر چرم» (Leather City) بیش تر از چرم طبیعی گاوی مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. طرح کیف از چرم ساده و کلاسیک و دلخواه افرادی است که ساده‌پسند هستند. کیف پول گونه «K39119» ابعادی معادل 19 × 10 × 2 سانتی‌متر داراست و نحوه‌ی باز و بسته‌شدن آن به‌صورت مگنتی میباشد که مگنت آن روی زبانه قرار دارااست و کیف با زبانه‌ی مگنتی باز و بسته می‌شود. قفل مگنتی نقره‌ای‌رنگ و گرد است. درون کیف شش محل جداگانه برای قرارگیری کارت ویزیت وجود دارااست که می‌توانید انواع کارت ویزیت یا این که حتی کارت‌های اعتباری را باطن کیف قرار دهید. همچنین درون کیف سه محل برای مراقبت اسکناس وجود دارد. کیف کتی شهر چرم را هم می‌توانید در جیب کت و نیز در کیفتان با خویش به هرجایی حمل کنید. کیف پول مدل K39119 ساده، شیک و کاربردی است که جنس عالی و بها مناسبش، آن را به گزینه‌ای مطلوب جهت خرید تبدیل کرده است.
يك اكسسوري خوش‌رنگ تمامي اقلام همراهش را تحت تاثير قرار مي‌دهد. كيف پول كه روزانه مسئله فایده قرار مي‌گيرد، بايد نیز طراحي زيبايي داشته باشد نیز كيفيتي در خور فایده زياد. كيف پول مارک كاردستي با گونه (KDW1900) با طراحي خوش‌رنگ و جذابي عرضه شده است. طراحي روي كيف بسيار رنگارنگ و داراي طرح زيگ‌زاگ رنگي است. در طراحي اين كيف پول بیشتراز طراحي تايپوگرافي و انيميشني رنگارنگ «عشق و ديگر هيچ» فایده شده است. كيف جيبي مدل (KDW1900) داراي يك بند چرمي قهوه‌اي رنگ براي نگهداری از محتويات و بستن كيف است. كيف پول پارچه‌اي در نصیب داخلي به چهره يكدست مشكي تعبيه شده و به چهره بی آلایش يا به اصطلاح كتابي باز خواهد شد. كيف پول كاردستي با ابعاد 12 × 10 سانتي‌متر فضاي زيادي در جيب يا كيف شما نخواهد گرفت. با وجود فضاي زيادي كه در اين كيف تعبيه شده، وزني معادل 75 گرم دارااست و ضخامتي معادل 2 سانتي‌متر برايش در حیث گرفته شده است. پارچه به کار گیری شده در اين كيف پول مقاومت زيادي را ارائه مي‌كند؛ از اينرو همراه مناسبي به شکل روزانه خواهد بود. كيف پولي مناسب جوانان خوش‌ذوق و هنرپسند با طراحي ايراني تهيه شده بیشتراز پارچه مخمل كوبيده و چاپ سابليميشن كه رنگ هاي آن به شدت دیدنی و شفاف است. اين كيف داراي فضاي قابل توجهي براي نگهداري بیش تر از كارت اعتباري، ويزيت است. KDW1900 يك انتخاب جالب و دوست‌داشتني به عنوان هديه خواهد بود.
کیف پول یک کدام از بیش تر از پرکاربردترین اکسسوری‌های مورد فایده روزمره میباشد و به همین استدلال مایحتاج به کیفیت ایده‌آل و پباده سازی موردپسندتان دارد. کیف پول کاردستی با جور (KDW155) عرضه شده میباشد و ظاهری ساده و زیبا دارد. این کیف با پباده سازی دوچندان جذابی به عنوان یک کیف دست ساز دارد. کیف به شکل جیبی با پارچه‌ی مشکی رنگ و طراحی سپید رنگ عالی به لحاظ می‌رسد. بر روی کیف نوشته‌ی «ماییم و نوای بی‌نوایی» به زیبایی هویدا است. کیف پول کاردستی در ابعاد 12 × 10 سانتی‌متر با ضخامتی معادل 2 سانتی‌متر فضای زیادی را در کیف دستی اشغال نخواهد کرد. محفظه‌ی حساس این کیف به صورت معمولی یا به اصطلاح کتابی باز میگردد و یک دکمه برای مراقبت طولانی تر بیش تر از محتویات آن تعبیه شده است. این کیف دارنده فضای مناسبی برای قرارگیری انواع کارت اعتباری هست و دسترسی مناسبی برای شما ایجاد می‌کند. این کیف پارچه‌ای با رنگ مشکی به خیر و خوبی با دیگر اقلام ملازم شما هماهنگ می‌شود. کیف مدل KDW155 برای کارت اعتباری 6 عدد محفظه و برای کارت ویزیت نیز 6 عدد محفظه در نظر گرفته است. با توجه به طراحی زیبای این کیف پول، به خیر برای افرادی که به تنوع اکسسوری علاقمند هستند، دوست‌داشتنی خواهد بود. نوشته‌ی روی کیف در جذابیت آن بی‌تاثیرنیست؛ « ماییم و نوای بی‌نوایی.. بسم‌الله در شرایطی که حریف مایی» یکی بیشتراز ابیات نظامی گنجوی در اشعار لیلی و مجنون است.
اگر به دنبال خريد يك كيف پول زيبا و جادار براي نگهداري بیش تر از پول و مدارك خود هستيد كيف پول LP1 براي شما گزينه اي مناسب است. رنگ اين كيف مغز رنگ بوده به اين معنا كه به وسيله دستگاه‌هاي پيشرفته به گونه‌اي رنگ آميزي شده كه تمام ضخامت چرم بیشتراز سطح تا عمق يكنواخت رنگ شده هست و با فایده زياد رنگ آن بیشتراز بين نمي‌رود. كيف پول LP1 با ابعاد 12 × 10 سانتي‌متر بوده و به وسيله يك پل دكمه‌دار دو طرف آن به همديگر متصل مي‌شود. درون اين كيف پنج عدد آلبوم وجود دارد كه مي‌توان مداركي مانند كارت ماشين، گواهينامه، عكس و ... را در آن جاي داد. همچنين يك جايگاه براي نگهداري اسكناس در اين كيف وجود دارد و در قسمت راست كيف يك زيپ در لحاظ گرفته شده كه مي‌توان برخي مورد ها حساس نظیر كارت حافظه و يا سكه يا سيم‌كارت را درآن نگهداري كرد و دو جاي كارت اعتباري نيز روي جايگاه زيپ قرار دارد. چرم به کار گیری شده در اين كيف پول چرم بیش تر از مرغوب‌ترين چرم توليد تبريز می‌باشد و دوخت خوب اين كيف به همراه كيفيت چرم عالي دوام بالايي را براي شما به ارمغان مي آورد. كيف پول چرم LP1 مي‌تواند به عنوان انتخابي زيبا و مطلوب و ماندگار جهت هديه به عزيزان شما استفاده شود.
کیف پول از این لحاظ که وسایل مهمی را در خود جای می‌دهد، اکسسوری پراهمیتی محسوب می‌شود. وسایلی نظیر پول، کارت‌ّهای بانکی، کارت‌های شناسایی و مدارکی نظیر گواهینامه و کارت ماشین، معمولا داخل کیف پول نگه داشته می‌شوند. همچنین کیف پول اکسسوری است که ما مدام آن را یار و همدم خویش داریم. به همین عامل بایستی هنگام انتخاب آن زیبایی، کاربرد و سهولت در استفاده را در حیث بگیریم. کیف پول «شهر چرم» (Leather City) دسته (121404-3) از جنس چرم طبیعی است. این کیف پول با ۶ عدد محل حفظ کارت اعتباری، ۱ عدد جای کارت ویزیت، 2 عدد جای عکس و جای حفظ سکه هر چیزی که موردنیاز باشد همراهتان خویش داشته باشید را در خود جای می‌دهد. یکی‌از بیشتراز مزیت‌های این کیف این میباشد که پول نقد داخل آن فقط دو تا میخورد و زیاد آسیبی نمی‌بیند. همینطور ابعاد آن 2 × 9.5 × 12 می‌باشد و بیشتراز لحاظ اندازه کیف متوسطی محسوب می‌شود. این گزینه یک مزیت هست زیرا حمل کیف‌های وسیع مشکل می باشد و این استدلال خویش به گم شدن آن ها سبب ساز می‌شود. کیف‌های کوچک نیز همت خویش را بیش تر از دست میدهند و معمولا سه تا می‌خورند که این مسئله به پول نقد باطن آن آسیب وارد می‌کند.
طراحی « کیف پول چرم طبیعی دیرین چرم مدل Lps1 » مضاعف ساده و شکیل بوده که همین دستور منجر محبوبیت آن می‌شود. بر روی بدنه‌ی این کیف پول که شامل 3 لت هست نقوش سربازان هخامنشی حکاکی شده که در بخش میانی به نقش فروهر می‌رسد. این نقوش رنگ روشن‌تری نسبت به زمینه‌ی قهوه‌ای‌ رنگ کیف دارند. طراحی فراوان کاربردی که شامل 3 لت است که بر روی هم تا شده و کیف با یک دکمه بسته می‌شود و هر لت شامل 3 جای کارت بوده و صفحه‌ی جدا شونده هم در یک رو شامل جای کارت و در روی دیگر محلی برای عکس عزیزان‌تان دارد. علاوه بر لت‌ها یک نصیب قطع شونده به شکل صفحه‌ای که می‌تواند باطن هر یک از لت‌ها قرار گیرد، درون کیف جان دار است. بدنه‌ی سرتاسری کیف جای اسکناس است. این کیف پول جیبی مضاعف زیبا از چرم گاوی طبیعی ساخته شده و این دسته چرم بیشتراز مدل دباغی شده با گیاه است. «کیف پول چرم طبیعی دیرین چرم نوع Lps1 » در عین جادار بودن مضاعف سبک و خوش دست نیز هست. جهت نگهداری خوب تر و سلامت ماندن این محصولات، از قرار دادن در معرض حرارت بدون واسطه و دوچندان آفتاب به بازه زمانی طولانی در جاهایی نظیر زیر شیشه اتومبیل هم پرهیز کنید. برای تمیز کردن کیف بیش تر از هیچ گونه آستون یا این که اسپری‌های تمیزکننده به کار گیری نکنید و صرفا با حوله یا این که دستمال نخی مرطوب سطح چرم را تمیز کنید.
کیف پول «شهر چرم» مدل «Leather City 122194-3» یکی از تولید ها بسیار دیدنی داخلی هست که بیشتراز طرح و رنگی دیدنی و زیبا و کیفیتی مناسب سود می‌برد. این کیف پول زنانه از چرم صد درصد ارگانیک (چرم گاوی) تولید شده که کیفیت و تداوم مطلوبی را تضمین می‌کند. بیشتراز مهم‌ترین جذابیت‌های این جور طرح کروکوی رویه‌ی آن است که زیبایی قابل‌توجهی به کیف بخشیده است. کیف با زبانه‌ای گران قدر و به وسیله یک دکمه باز و بسته می‌شود. بر روی قسمت بیرونی اسم اختصاری مارک ایرانی شهر چرم (L.C) حک شده و بیش تر از عنصر تزیینی خاصی به کار گیری نشده تا زیبایی و سادگی کیف حفظ شود. با باز شدن کیف شاهد محفظه‌هایی بدون نقص و گوناگون هستیم که به جذابیت کیف می‌افزاید. محل محافظت کارت اعتباری در این مدل به 12 عدد رسیده و 4 محل نگهداری کارت ویزیت هم تعبیه شده است. برای حفظ عکس هم دو محفظه چشم می‌شود. یک محفظه‌ی حیاتی نگهداری اسکناس و یک محفظه پشت کیف بیشتراز دیگر فضاهایی می باشند که این دسته در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در شرایطی‌که قصد خرید یک کیف پول کتی شیک و باکیفیت را دارید این گونه گزینه‌ای قابل‌تامل و مقرون‌به‌صرفه بوده و با توجه به طراحی می‌توان آن را هدیه‌ای باارزش نیز در لحاظ گرفت.
داشتن اكسسوري با طراحي خاص و متنوع، به نظر جذاب مي‌رسد و در پوشش شما بسيار تاثيرگذار خواهد بود. كيف جيبي كاردستي با جور (KDW501) شناخته مي‌شود. در طراحي اين كيف پول از يك آدمك كارتوني و يك گربه به کار گیری شده میباشد و رنگ سبز پس‌زمينه‌ي آن در جلوه‌ي اين كيف بي‌تاثير نبوده است. براي باز كردن اين كيف پول و نگهداري خوب تر بیش تر از محتويات آن از يك بند چرمي به کار گیری شده و به وسيله يك دكمه بسته خواهد شد. كيف پول پارچه‌اي در قسمت داخلي به صورت يكدست مشكي تعبيه شده و به چهره بی آلایش يا به اصطلاح كتابي باز خواهد شد. پارچه در پس‌زمينه به رنگ سبز می‌باشد و تا پشت كيف ادامه خواهد داشت. در قسمت پشت كيف نوشته «I Love Cats» «من عاشق گربه‌ها هستم» به زيبايي خودنمايي مي‌كند. كيف پول كاردستي با ابعاد 12 × 10 سانتي‌متر فضاي زيادي در جيب يا كيف شما نخواهد گرفت. با وجود فضاي زيادي كه در اين كيف تعبيه شده، وزني معادل 75 گرم دارااست و ضخامتي معادل 2 سانتي‌متر برايش در حیث گرفته شده است. پارچه استفاده شده در اين كيف پول مقاومت زيادي را ارائه مي‌كند؛ بیش تر از اينرو همپا مناسبي به شکل روزانه خواهد بود. بند دكمه‌اي بیش تر از جنس چرم می‌باشد و مي‌توانيد به راحتي براي شستشوي كيف اقدام كنيد؛ بر روي كيف پول چاپي با ماندگاري بالا قرار گرفته است. كيف پول (KDW501) داراي فضاي قابل توجهي براي نگهداري بیشتراز كارت اعتباري، ويزيت است. اين كيف پول يك گزینش دیدنی و دوست‌داشتني به عنوان هديه خواهد بود.
در طراحی «کیف پول زنانه چرم طبیعی گونه LW45/3 » از چرم گاوی اعلای تبریز فایده کرده‌اند که خاطر شما را بیشتراز کیفیت و ماندگاری آن راحت می‌کند. روی قسمت جلوی کیف نقش زیبا و اصیل فروهر حکاکی شده می‌باشد و در پشت کیف نقشی از پادشاه و سربازان هخامنش را مشاهده می کنیم. این نقوش رنگ روشن‌تری نسبت به زمینه‌ی قهوه‌ای‌ رنگ کیف دارند. این محصول دارای دو در می باشد که با باز کردن در اولیه به یک جای عکس و دو جای اختصاصی اسکناس و یک زیپ و با باز کردن در دوم چهار جای کارت، یک جای عکس و یک جای منحصر به فرد اسکناس دست پیدا می‌کنید. هر دو در این کیف با دکمه باز و بسته می‌شود. در صورتی که کیف‌تان به‌طور تصادفی زمین بیفتد، می تواند خیالتان راحت باشد که به‌ سهولت وسایل داخل آن پخش نمی‌شود. سوخته کاری روی این جور کیف چرم بیش تر از لحاظ ظاهر، تشابه زیادی به قلم‌زنی روی فلز دارد. به طور کلی این کیف پول زنانه به لحاظ مرغوبیت جنس، نقوش پرکار و اجرای استادانه‌‌اش، هدیه‌ ای مضاعف چشمگیر و ویژه خواهد بود.
تنوع نقش، رنگ و كيفيت عالی چرم‌هاي مصنوعي منجر شده تا امروزه طرفدارن بسياري بيابد. همچنين با استفاده از چرم مصنوعي آسيب كمتري به حيوانات مي‌رسد. «كيف پول چرمي گالري كفشدوزك كد 160037 طرح لبخند سبيلو» محصولي بیش تر از گالري كفشدوزك، نمونه‌‌اي زيبا و متفاوت بیشتراز چرم مصنوعيست. شكل چهره‌اي سبيلو، خندان، فرم و نقش اين كيف خاص را تشكيل مي‌دهند. چرم مصنوعي استفاده شده در اين محصول از جمله چرم‌هاي مصنوعي مرغوب(چرم هورس) موجود در بازار میباشد كه با آن كيف‌هاي باكيفيتي زیرا اين محصول توليد مي‌شود. پشت اين محصول، اسم تجاري كفشدوزك چاپ شده كه نشانه اصالت اين محصول است. اين كيف صرفا يك جيب داشته و توسط زيپ باز و بسته مي‌شود. مخاطب اين محصول خانم‌ها و قشر جوان بوده كه مي‌توانند بنا به سليقه‌ خود، براي آن كاربري‌هاي متنوع بیشتراز قبيل جاي موبايل و كيف آرايشي تعريف كرده و بیشتراز آن بهره ببرند. اين محصول در جعبه‌اي سفيدرنگ، كشويي و مزين به نقاشي‌هاي


برچسب ها: کیف لپ تاپ ,
[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خرید کیف لپ تاپ است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]